-
دومین جلسه از سلسله جلسات کارگاهی با عنوان مدیریت استرس و اضطراب
به اطلاع می رساند دومین جلسه از سلسله جلسات کارگاهی با عنوان "مدیریت استرس و اضطراب" به همت سرکار خانم دکتر حمیدی زاده مدیریت مرکز تحقیقات و همکاری معاونت بهداشت دانشگاه با سخنرانی جناب آقای دکتر مهدی کریمی عضو هیئت علمی دانشگاه جهت بیماران ویتیلیگو مراجعه کننده به واحد نوردرمانی درمانگاه پوست بیمارستان شهید فقیهی روز دوشنبه 11 خرداد ماه برگزار گردید.

نظر دهید